Presă

Articole în presă

articol pe stiri.botosani.ro

Cit, cum si ce citesc romanii

Ştim atît de puţin despre preferinţele şi obiceiurile de lectură ale românilor, încît orice sondaj pe această temă mi se pare de netrecut cu vederea. În general, sîntem foarte deficitari cînd e vorba de date şi cifre, care sînt şi foarte rar aduse la zi. De pildă, nu-mi dau seama care este frecvenţa cu care se face Barometrul cultural, cît despre AER sau celelalte asociaţii ale editorilor de la noi nici nu cred că au iniţiat vreodată un studiu despre piaţa de carte.

 Citeste mai mult  

articol pe curentul.ro

Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informațiile privind contaminarea cu aflatoxină

Încrederea românilor în siguranța laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive și comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit unei analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe ziaruldeiasi.ro

Doi din cinci români nu mai cumpără lapte de frică să nu fie infestat

Episodul laptelui contaminat, venit la scurtă vreme după cel al cărnii de cal greşit etichetate, demonstrează importanţa reputaţiei şi încrederii în domeniul alimentar.

 Citeste mai mult  

articol pe iaa.ro

60% dintre consumatorii români, nesiguri pe laptele din comerţ

Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină. Astfel, doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, iar 88% spun că au auzit despre acest subiect.

 Citeste mai mult  

articol pe mediafax.ro

Scandalul LAPTELUI CONTAMINAT: Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informaţiile privind contaminarea cu aflatoxină

Încrederea românilor în siguranţa laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe dailybusiness.ro

Forta media: Campania care a convins 40% din consumatori sa nu mai bea lapte

Desi a fost mediatizat doar o saptamana, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina a generat rapid neincredere in randul consumatorilor romani, astfel ca 36% nu stiu daca laptele din magazine mai este sigur pentru consum, in timp ce 22% considera ca acesta nu este sigur.

 Citeste mai mult  

articol pe r-g.ro

60% DINTRE CONSUMATORII ROMÂNI, NESIGURI PE LAPTELE DIN COMERŢ

Încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină, conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations
Doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână iar 88% spun că au auzit despre acest subiect

 Citeste mai mult  

articol pe fabricadecarne.ro

50 % dintre români nu mai au încredere în carnea de pe piață

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, informeaza Magazinul progresiv.

 Citeste mai mult  

articol pe magazinulprogresiv.ro

Unu din doi romani si-a schimbat obiceiurile de consum in urma scandalului carnii de cal

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe adhugger.net

Rogalski Grigoriu PR study: After the horse meat crisis, Romanians bought more chicken

A study made by Rogalski Grigoriu PR – Horse meat crisis face to face with Romanian consumer – shows that the scandal related to horse meat labeled as beef determined half Romanians to say that they trust less the origin of bought meat. Also, they said they changed their consumption habits and preferred to buy, instead, chicken meat.

 Citeste mai mult  

articol pe incomemagazine.ro

Studiu: cum a afectat consumul, mediatizarea subiectului despre laptele contaminat cu aflatoxină

Deşi a fost mediatizat doar o săptămână, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxină a generat rapid neîncredere în rândul consumatorilor români, astfel că 36% nu ştiu dacă laptele din magazine mai este sigur pentru consum, în timp ce 22% consideră că acesta nu este sigur. Doar 43% dintre respondenţi au declarat că au în continuare încredere în laptele pe care îl găsesc în comerţ, potrivit datelor unei noi analize Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe evz.ro

CINE A CÂŞTIGAT în România din scandalul cărnii de cal

În urma scandalului cărnii de cal etichetată ca fiind de vită, 1 din 2 români declară că are mai puţină încredere în originea cărnii cumpărate şi că şi-a schimbat alegerile legate de consumul de carne, potrivit cercetării “Criza cărnii de cal faţă în faţă cu consumatorul român", realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe agrointel.ro

Războiul dintre carnea de cal şi cea de vită a fost câştigat de carnea de pui

În urma scandalului cărnii de cal etichetată ca fiind de vită, unul din doi români declară că are mai puţină încredere în originea cărnii cumpărate şi că şi-a schimbat alegerile legate de consumul de carne.
Informațiile apar în raportul “Criza cărnii de cal față în față cu consumatorul român”, realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations

 Citeste mai mult  

articol pe isblogtime.com

Site-uri De Sondaje Online Din Romania

Sondajele online sunt foarte la moda in ultima perioada. Asta datorita numarului foarte mare de persoane care doresc sa faca cat mai multi bani pe internet din sondaje online. Am avut foarte multe cereri in care mi se solicita postarea unor site-uri de sondaje online din Romania.

 Citeste mai mult  

articol pe geekreport.ro

Cât de mult iubesc românii rețelele sociale

Rețelele sociale au priză la români. Conform unui sondaj de opinie realizat de iVox.ro Facebook, Twitter și Hi5 sunt utilizate intens de cei din România într-o proporție destul de mare.

 Citeste mai mult  

articol pe 24h.md

Topul oraşelor cu cele mai multe femei singure! În ce oraşe din România se simt bărbaţii cel mai bine

Cele mai multe femei singure sunt în Râmnicu Vâlcea, Iaşi şi Sibiu, iar cele mai frumoase sunt în Bucureşti, potrivit unei cercetări, care a relevat şi faptul că Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca şi Capitala sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.

 Citeste mai mult  

articol pe libertatea.ro

Femeia, "Contabilul casei" la romani

În majoritatea familiilor din România, "contabilul casei" este femeia, ea fiind cea care ţine evidenţa veniturilor şi cheltuielilor, conform rezultatelor studiului iVox "Cine se ocupă de finanţe în casa ta?", realizat la cererea KRUK International.

 Citeste mai mult  

articol pe adevarul.ro

Ce ii motiveaza pe romani la locul de munca?

Un studiu facut de o firma clujeana de recrutari in domeniul resurselor umane si de platforma online iVox arata ca aproape jumatate dintre persoanele angajate din tara ar parasi compania unde lucreaza in prezent.

 Citeste mai mult  

articol pe capital.ro

Locuri de munca de unde nu te da nimeni afara

Siguranţă, un salariu bun şi împlinire profesională. Acestea sunt principalele aşteptări ale românilor de la un loc de muncă, potrivit unui sondaj ivox.ro. Nevoia de siguranţă a locului de muncă este întemeiată, dacă ne uităm la statistica concedierilor: în 2011, circa 14.600 de posturi au fost desființate ca urmare a unor restructurări din mediul privat sau din administrația publică, potrivit Eurofound. Există însă unele locuri de muncă care în mod tradiţional sunt ferite de restructurări, mai ales în mediul privat, pentru simplul fapt că există puţini specialişti pe domeniul respectiv.

 Citeste mai mult  

articol pe medierenet.ro

Joburi sigure pentru superi specialisti

Siguranta, un salariu bun si împlinire profesionala. Acestea sunt principalele asteptari ale românilor de la un loc de munca, potrivit unui sondaj ivox.ro. Nevoia de siguranta a locului de munca este întemeiata, daca ne uitam la statistica concedierilor: în 2011, circa 14.600 de posturi au fost desfiintate ca urmare a unor restructurari din mediul privat sau din administratia publica, potrivit Eurofound. Exista însa unele locuri de munca care în mod traditional sunt ferite de restructurari, mai ales în mediul privat, pentru simplul fapt ca exista putini specialisti pe domeniul respectiv.

 Citeste mai mult