Sondaj

Rezultatele sondajului

Calitatea produselor și serviciilor auto

Premiul sondajului, 2 ceasuri Audi Dual Time

none
Câștigător: Andrei Dîrlău

Participând la sondaj poţi câştiga cele două ceasuri. Ceasurile Audi sunt simple și elegante, ele fiind prevăzute cu un display practic pentru un al doilea fus orar, reglabil prin intermediul unui buton secundar. De asemenea, dispun de un cadran argintiu, mecanism elevețian 6203B și curea neagră sau albă din piele. Sunt rezistente la apă până la o adâncime de 50m.

Sondaj oferit de Audi prin Autoworld Cluj-Napoca

Studiul analizează caracteristicile pe care le consideri importante în alegerea sau conducerea unui autoturism.

Prin intermediul acestui sondaj, realizat de iVox împreună cu Autoworld, dorim să aflăm care este opinia ta față de caracteristicile esențiale pe care ar trebui să le aibă un autoturism sau un dealer auto, care este modalitatea prin care dorești să achiziționezi un autoturism, percepţia ta referitoare la marca Audi sau față de serviciile pre şi post vânzare oferite de dealerii de automobile Audi din România. Aceste informații reprezintă o modalitate prin care dealerii din România pot fi aproape de clienţii lor, atât cei actuali cât şi cei potenţiali.

Autoworld, dealer local pentru Cluj, a construit şi inaugurat în 2005 la Cluj-Napoca showroom-ul şi service-ul Audi, investiţie care respectă principiile de marketing specifice brand-ului Audi şi standardele premium ale acestei mărci. Audi AG este o companie constructoare de automobile din Germania și reprezintă o subdiviziune a concernului Volkswagen. Compania își are sediul principal în Ingolstadt, Bavaria, Germania.

Valorile de bază ale companiei sunt seriozitatea, principialitatea, corectitudinea, principii devenite în decursul anilor pilonii de rezistenţă ai evoluţiei firmei Autoworld. Compania este dealer autorizat pentru Audi și Volkswagen. Serviciile de service și finanțare adaugă un plus de valoare companiei, motiv pentru care Autoworld este preferat de clienții brandurilor Audi și Volkswagen din toată Transilvania. Vizitând showroom-ul, indiferent de motiv, clientul are șansa de a experimenta întreaga lume Audi.

Istoria Audi este una dintre cele mai colorate povești din istoria automobilelor în general. Emblema Audi cu cele patru cercuri reprezintă una dintre cele mai vechi uzine de automobile din Germania și unirea în 1932 a patru producători de vehicule: Audi, DKW, Horch și Wanderer. Aceste companii au stat la baza formării Audi AG de astăzi. Caracteristica definitorie pentru Audi este "Progres prin Tehnologie", sloganul companiei. Cu 101 ani de tradiție în construcția de automobile, Audi AG a perfecționat în mod constant modelele deja existente păstrând standardul ireproșabil de la debut. Ultimele modele Audi apărute pe piața din România sunt Audi A1 și Audi A7.

Audi A1 a fost lansat în România cu patru tipuri de motorizare, două motorizări pe benzină şi două diesel, cu puteri cuprinse între 86 şi 122 CP. Toate versiunile modelului A1 impresionează prin consumul redus de carburant, având valori ale ciclului standard situate între 3,8 şi 5,4 litri per 100 de kilometri (valori provizorii). Noul model se adresează publicului tânăr din oraşele mari, fiind cel mai potrivit model pentru rularea citadină din gama producătorului german. Şasiul dinamic şi motoarele puternice fac din noul A1 cel mai sportiv automobil din segmentul său.

Audi A7, este un coupe fastback in patru uşi, descris de producător ca o combinaţie între un coupe elegant, sedan sport şi un break practic. A7 dispune de o caroserie uşoară cu componente din aluminiu şi oţel high-tech, ceea ce-i permite să fie propulsat pentru început doar de o gamă de propulsoare V6. Noul model este disponibil în două versiuni, una cu motorizare diesel de 3,0 litri TDI de 245 CP şi transmisie S-tronic in şapte trepte, şi una pe benzină de 3,0 litri TFSI şi 300 CP.

Rezultatele sondajului

88,21% dintre respondenți consideră un fapt pozitiv contactarea telefonică a clienților în 48 de ore după achiziționarea unui autoturism în vederea evaluării satisfacției acestora. De asemenea, datele arată că pentru 78,86% dintre participanții la sondaj este foarte important ca, după efectuarea activităţii de servisare, clientului să i se prezinte garanţia, defectele, lucrările nefinalizate sau informaţiile despre reparaţiile necesare în viitorul apropiat.

La studiu au participat 2630 de persoane cu vârste cuprinse între 17-74 de ani, din mediul urban şi rural. Profilul participanților la sondaj este următorul:

43.23%dintre participanți sunt femei 56.77%dintre participanți sunt bărbați
59.20%au studii universitare şi post-universitare 34.50%au absolvit liceul sau școala profesională
47.10%sunt necăsătoriţi 45.30%sunt căsătoriţi
none

Datele obținute în urma sondajului arată că 71.68% dintre conducătorii auto intenţionează să achiziţioneze un autoturism în viitorul apropiat. Dintre cei care intenţionează să achiziţioneze un autoturism, 4.8% au declarat că intenţionează să achiziţioneze un autoturism Volkswagen, 3.3% Audi, 2% Dacia şi 1% Opel.

În cazul celor care au declarat că deţin un autoturism proprietate personală, 31.9% deţin un autoturism marca Volkswagen, 26.6% Dacia, 12% Renault și 10.6% un autoturism Audi. Cei mai mulţi respondenţi care deţin un autoturism Audi, deţin un model A4 – 47.95%, sau A6 – 28.77%. În ceea ce privește gradul de mulțumire față de autoturismul Audi deținut, 94,52 % se declară extrem de mulțumiți. Motivele principale ale achiziționării unei mașini marca Audi sunt siguranța pe care o oferă (19,79%), confortul (18,73 %), fiabilitatea (15,55%) și aspectul (15,90 %). În ceea ce priveşte poziţia brandului Audi şi a caracteristicilor/senzaţiilor atribuite acestui brand, rezultatele studiului arată că mașinile Audi sunt considerate a fi "de calitate", "elegante", "hi-tech", "de încredere" şi "confortabile".