Sondaj
Rezultatele sondajului
Premiul sondajului, Câștigător: Ionela Manole

Premiul sondajului a fost un televizor LCD LG cu diagonala de 82 de cm. Ca să te bucuri de imagini perfecte trebuie să fie completate de sunete perfecte. Funcția Infinite Sound de la LG, reglată fin de legendarul expert audio Mark Levinson, îți aduce un sunet surround de cea mai bună calitate.
- Diagonala ecran: 82 cm
- Full HD
- HD Ready
Acest sondaj a fost oferit de iVox
Prin intermediul acestui sondaj am aflat cât de interesante considerați că sunt temele abordate de sondajele iVox, în ce măsură sunt utile pentru utilizatorii iVox rezultatele sondajelor, ce părere aveți despre "Întrebarea Zilei", cât timp sunteți dispuși să alocați pentru completarea unui sondaj și ce părere aveți despre noul sistem de utilizare a punctelor. Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat! Vă asigurăm că vom ține cont de părerea dumneavoastră astfel încât să fiți pe deplin mulțumiți de noi.

iVox a fost dezvoltat pentru a sprijini pe de o parte consumatorii și pe de altă parte companiile, în procesul optimizării relației dintre cele două părți, prin intermediul sondajelor de opinie. Acestea tratează o multitudine de teme cu relevanță pentru domeniul economic, politic, social sau cultural.
Sondajele de opinie sunt proiectate și interpretate în funcție de specificul domeniului și ariei de interes a partenerilor noștri. Construirea, proiectarea și interpretarea rezultatelor este realizată într-un mod științific, în raport cu datele obținute, tendințele pieții și predicțiile specialiștilor din domeniu.
Un aspect important al politicii iVox este accesul pe care îl oferă utizatorilor la rezultatele obținute în urma sondajului, aspect neglijat adesea de majoritatea companiilor ce realizeză cercetări de piață. Părerea noastră este că a fi informat este unul din principalele aspecte care contează în societatea actuală. De aceea, fiecare participant care dorește acest lucru, va primi un raport cu informațiile importante regăsite la finalul studiului.
Rezultatele sondajului
Datele obținute în urma sondajului "Ce părere ai despre iVox" arată că mai mult de jumătate dintre respondenţii care deţin un loc de muncă (58,9%), accesează cel puţin ocazional Internetul în timpul serviciului în scopuri personale. Astfel, 11,4% au declarat că navighează pe Internet foarte des, 17,5% des, iar 30% ocazional. Cei mai mulţi dintre utilizatorii iVox petrec pe Internet într-o zi obişnuită fie între una şi trei ore (33,2%), fie între trei şi cinci ore (31,3%). Doar un procent foarte scăzut de respondenţi (3,9%) au declarat că folosesc Internetul mai puţin de o oră pe zi. Marea majoritate a participanților la sondaj accesează cel mai des Internetul de acasă sau de la prieteni (82,1%), iar un procent de 17% îl accesează de la serviciu sau de la şcoală.
Feedback-ul primit de la participanții sondajului "Ce părere ai despre iVox?" este unul pozitiv, utilizatorii iVox declarându-se mulţumiţi (70.6%) de ceea ce le oferim, şi de experienţa lor de până acum ca utilizatori ai siteului ivox.ro.
La sondaj au participat 6017 respondenţi care şi-au exprimat părerea despre noi, transmițându-ne ce le place și ce nu le place la iVox, sugerându-ne totodată care sunt aspectele pe care ar trebui să le îmbunătățim. Profilul demografic al participanților la sondaj este următorul:
76.5% dintre utilizatorii iVox care au completat chestionarul consideră interesante temelor abordate în sondajele iVox. În ceea ce priveşte secţiunea "Întrebarea Zilei", 66,9% dintre respondenţi consideră în mare şi foarte mare măsură că aceasta permite utilizatorilor iVox să îşi exprime cât mai liber opiniile pe diferite teme, iar 64,6% cred că întrebările puse sunt de actualitate. În plus, 50,5% dintre participanții la sondaj susțin că întrebările sunt în mare şi foarte mare măsură utile pentru ei, iar 62,9% că abordează teme interesante. Datele obținute arată că rezultatele sondajelor sunt în primul rând importante şi foarte importante pentru utilizatori pe plan personal (42,4%) sau ca un fapt divers (44,6%). De asemenea, un procent semnificativ de 28% dintre utilizatorii iVox, declară că folosesc rezultatele şi pe plan profesional.
Atât premiile oferite în urma sondajelor, cât şi noul sistem de fidelizare sunt considerate avantajoase şi atractive de cea mai mare parte a celor care au completat chestionarul. În privinţa premiilor oferite pentru participarea la sondajele iVox, cei mai mulţi dintre respondenţi sunt de părere că acestea sunt în mare şi foarte mare măsură atractive (70,9%), utile (68,5%) şi consistente (55,9%). În ceea ce priveşte noul sistem de fidelizare, 63% din utilizatori consideră că acesta este atractiv, 61,3% că este avantajos şi 60% că este accesibil. Aproximativ 33% consideră într-o măsură medie că noua politica este atractivă, avantajoasă sau accesibilă. Procentul persoanelor care consideră noul sistem de utilizare a punctelor neatractiv este de 3.1%.
Utilizatorii iVox ar dori ca noile sondaje să acopere subiecte din domenii precum sănătăte (10,8%), turism (9,3%), hobby/divertisment (9,1%), probleme sociale (8,2%), produse şi servicii (8,1%) şi cultura (8,1%). În privinţa temelor pentru Întrebarea Zilei situaţia e similară, respondenţii dorind ca acestea să abordeze subiecte din domenii precum sănătate (11%), turism (9,7%), hobby/divertisment (9,3%), produse şi servicii (8,8%), probleme sociale (8,1%) şi cultură (7,7%).
Vizitează Magazinul online iVox pentru a accesa rezultatele detaliate ale sondajului.