Sondaj
Rezultatele sondajului
Premiul sondajului, Câștigător: Eugenia Stanciu, din Buzău

Premiul sondajului este un set business compus dintr-o Servietă din piele naturală Notebook 17" Executive cu 3 compartimente, curea pentru umăr, buzunare interioare, dimensiuni 41 x 30 x 15 cm şi un Roller vârf mediu Blue Parker Sonnet Black Laque GT cu corp din alamă acoperit cu straturi succesive de lac şi accesorii placate cu aur de 18K.
Acest sondaj a fost oferit de iVox
Prin intermediul sondajului "Cum alegi produsele de papetărie?" dorim să aflăm ce rechizite, produse de papetărie şi birotică cumperi, de unde le cumperi şi, cel mai important, dacă le cumperi de pe internet sau ţi se pare oportun să existe un magazin online care să comercializeze rechizite şi manuale şcolare, destinat persoanelor fizice.

Rechizitele, produsele de papetărie şi birotică sunt instrumente indispensabile, indiferent dacă activezi în domeniul business, studiezi sau ai copii în şcoala primară. Respondenţii și-au exprimat părerea despre oportunitatea de a cumpăra online rechizite şi manuale şcolare şi despre calitatea serviciilor din acest domeniu.
Răspunsul tău este important pentru îmbunătățirea serviciilor de care beneficiezi atunci când intenționezi să achiziționezi asemenea produse.
Acest sondaj a fost oferit de Dacris. Grupul de firme Dacris şi-a certificat sistemul de management al calităţii în anul 2003, în conformitate cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2001. Dacris a obţinut şi implementat urmatoarele sisteme de management: ISO 9001:2008 sistemul de management al calităţii, ISO 14001:2009 sistemul de management al mediului şi OHSAS 18001:2007 sistemul de management al securităţii şi sănătăţii. În 2010, Dacris devine al doilea jucător pe piaţa articolelor de birou din România.
Pentru o prezentare detaliată a companiei precum și pentru a accesa sursele informaționale puse la dispoziție de Dacris, vizitați site-ul www.dacris.net sau www.papetarie.net
Rezultatele sondajului
Rezultatele sondajului de opinie "Cum alegi produsele de papetărie?" realizat împreună cu Dacris, arată că din totalul de persoane care au răspuns la întrebările acestui sondaj, 82% declară că fac cumpărături online şi doar 18% nu fac acest lucru.
Respondenţii au moduri diferite de a căuta când sunt interesaţi să achiziţioneze un produs nou. Majoritatea (71,1%) declară că în mare şi foarte mare măsură folosesc motoarele de căutare de pe internet, vizitează magazinele online cunoscute (69,1%), vizitează magazinele clasice cunoscute (59,8%) sau caută sfaturi, opinii şi reviewuri pe bloguri şi site-uri (51,9%). Canelele de informare la care apelează cel mai puţin respondenţii, atunci când doresc să cumpere un produs nou, sunt emisiunile specializate de la TV (17,2%) şi articolele din presa scrisă (17,3%).
La întrebările sondajului "Cum alegi produsele de papetărie?" au răspuns un număr de 4587 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 13 iunie – 26 iunie. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 38 de întrebări.
În ceea ce priveşte frecvenţa cu care respondenţii obişnuiesc să facă achiziţii online, aproape jumătate dintre ei (49,6%) fac acest lucru o dată la câteva luni. Lunar fac achiziţii online doar 20,6% dintre cei chestionaţi, în timp ce 21,8% dintre ei comandă produse de pe Internet o dată pe an sau mai rar.
Respectarea mediului înconjurător şi atitudinea Eco sunt aspecte care îi preocupă pe respondenţi. Astfel, 55,3% dintre ei consideră că este important şi foarte important ca o companie să vândă produse de papetărie realizate din hârtie şi plastic reciclat. Aceştia sunt completaţi de alţi 31,4% care spun că atitudinea Eco este oarecum importantă.
Vizitează Magazinul online iVox pentru a accesa rezultatele detaliate ale sondajului.