Sondaj

Rezultatele sondajului

Obiceiurile de cumpărare în retailul online de electronice

Premiul sondajului, Televizorul LCD LG 32 LD 450

none
Câștigător: Andrei Dan

Televizorul LCD LG 32 LD 450, cu diagonala de 82 cm, cu HD-Ready se potrivește perfect în sufrageria ta. Acest LCD se poate lăuda și cu SIMPLINK, o caracteristică unică de eficiența care permite o interfață fără probleme cu diverse ieșiri externe de canale audio.

Acest sondaj este oferit de Debo.ro

Studiul analizează obiceiurile de cumpărare pentru electronice și electrocasnice în domeniul e-commerce.

Dorim să aflăm ce produse electronice și electrocasnice cumperi în general, dacă faci achiziții de pe siteurile de e-commerce, ce informații sunt relevante pentru tine în momentul în care dorești să achiziționezi un anumit produs sau ce caracteristici ale produselor pe care vrei să le cumperi sunt importante în alegerea pe care o faci. Toate aceste informații ne ajută să îți oferim serviciile pe care le dorești!

Debo.ro este furnizor online de electronice și electrocasnice, compania oferind consultanță pentru clienții săi în vederea alegerii produsului dorit. Acest serviciu, neglijat adeseori de alți jucători de pe piața de e-commerce, se referă la oferirea de informații de natură tehnică, financiară, funcțională sau doar de stil.

Consultanții Debo.ro sunt alături de clienți pe tot parcursul procesului de cumpărare, facilitând alegerea potrivită din peste 11.000 de produse: laptopuri, televizoare, componente PC, telefoane mobile, aparate foto, camere video sau mașini de spălat. Clienții beneficiază de prețuri extrem de accesibile, având posibilitatea de achiziționare a produselor și în 6 rate, fără dobândă, prin Card Avantaj. De asemenea, pentru comenzi mai mari de 500 de ron, transportul este gratuit.

Află mai multe despre oferta Debo.ro sau apelează la unul din consultanții săi, folosind următoarele date de contact:

Rezultatele sondajului

Soluționarea eventualelor reclamații este atributul considerat a fi cel mai important în decizia de a cumpăra dintr-un anumit magazin online. Această caracteristică surclasează disponibilitatea stocurilor sau varieteatea gamei de produse. 80.4% dintre respondenți au considerat că această caracteristică este importantă și foarte importantă, spre deosebire de brandul magazinului care este considerat cel mai puțin important atribut de către 11,2% dintre respondenţi.
none

La studiu au participat 3128 de persoane cu vârste cuprinse între 17-75 de ani, din mediul urban şi rural. Profilul participantilor la sondaj este următorul:

Informații demografice
46.64% Femei 53.36% Bărbați
37.1% Liceu 45.7% Colegiu / Universitate 11.2 % Master
42.9% Necăsătoriţi 48.3% Căsătoriţi

Decizia achiziţionării unui produs electronic sau electrocasnic poate fi influenţată în mare măsură de o serie de caracteristici intrinseci produsului. Astfel, rezultatele obținute arată că datele tehnice ale produselor ocupă primul loc (32,10%), fiind urmate de preț (29.54%) și garanție (25.20 %), în decizia de a cumpăra un anumit produs.

Rezultatele au arătat că îndeplinirea nevoilor clienţilor este considerată cea mai importantă caracteristică a magazinului online Debo.ro de către 57.02 % dintre respondenții care sunt familiari cu magazinul online menționat, urmată de serviciile de consultanță oferite de Debo.ro (22.49% dintre participanți). Foarte important este faptul că 90.1% dintre respondenți susțin că au încredere să cumpere produse electronice și electrocasnice de pe site-urile de e-commerce. Se observă astfel, alături de datele obținute care arată că 65.9% dintre participanți au cumpărat cel puțin o dată din magazinele de e-commerce, că utilizatorii români sunt din ce în ce mai dispuși să-și facă cumpărăturile de pe Internet.